O Víně

28.02.2003 Petr Aktivni: Ano Datum a cas publikace:

Přátelé dobrého vínka (z března 2002)

V e-mailové poště dostáváme spousty zbytečných nabídek, některé však přeci jen zaujmou. Tato zaujala bohužel svými - řekl bych - negativními přednostmi. Neodolal jsem a odpověděl, ale to jsem si dal...!
Uvádím tedy celou kauzu i s mými vloženými odpovědmi, značenými "těmito uvozovkam a kurzívou".

-----Original Message-----
From: Martin Kostelenec [mailto:m.kostelenec@tiscali.cz]
Sent: Wednesday, March 06, 2002 1:22 PM
To: - "následuje NEUVĚŘITELNÝCH 133 !! e-mailových adres, které odesílatel vložil jako viditelné, takže z adresátů je každý viděl a musel se jimi obtěžovat. Já jsem je zde raději vypustil..."

Subject: jen pro milovníky dobrého moravského vína
Importance: High ("proč?")

Vážení přátelé dobrého vínka,
společnost Vinumcollegium s.r.o. Ostrava pro Vás připravila speciální nabídku nejlepších ( "Pokud si někdo, kdo má víno rád, pročetl tu speciální nabídku v přiloženém doc souboru, určitě tam objevil řadu slibně znějících titulů, nicméně i řadu běžně dostupných a především běžnou kvalitu slibujících vín, takže úvodní oslavný text naznačuje filosofii a obchodní strategii firmy - oslovení by mělo znít spíše : Vážení Oslové, kteří si myslíte že něco víte.." ) moravských a slovenských vín, které jsou v současné době k dostání ,na našem dobrým vínem prořídlém trhu ( "Další omyl, nedělejte z adresátů neinformované osly !!! Pokud jste si mě i jiné osoby po jistě pečlivém výběru tisíců adres určili jako "přátele dobrého vínka" - jak žoviálně opilecký výraz "vínko", hned jsme si se zákazníky blíže :-) - tak tito ctitelé nikde nestávají zoufalé fronty na "..našem dobrým vínem prořídlém trhu.." ,ale mají své adresy, kam chodí, jezdí a víno tam vždy dostanou - ve sklípcích, vinotékách či supermarketech" ).

Pro Vás milovníky dobrého vína, je velmi jednoduché , od nás nějaké dobré víno pořídit. Naše vína byla pečlivě vybrána degustátorem ( "Jméno ? Jeho reference ? Praxe ? Spíš ale jde jen o obvyklé klišé typu ´Lékaři doporučují´ " ), od nejlepších pěstitelů vín u nás i na slovensku ( "Prospěch z českého jazyka nebyl na ZŠ jistě pisatelovou chloubou" ).Takže se nemůže stát , že by jste našli nějaké víno které by Vám nechutnalo ( "Tak s takovým tvrzením, ba přímo zárukou jsem se ještě nikde nesetkal ! Chutnat či ne je subjektivní pocit, nepřejte si pár zákazníků-šťourů, kteří budou přísahat na prst Sv.Urbana, že jim ten Tramín prostě nechutnal ! Takovým laciným argumentům by se měl každý obchodník raději vyhnout !" ).
Jak si u nás pořídit dobré vínko:
V příloze Vám zasílám ceník vín,kde si můžete z naší nabídky vybrat vína, dle Vaší chuti a potřeby (" nemám doktorát z češtiny, ale ani sloh nepatří jistě mezi pisatelovy chlouby" ).Ceny jsou zde konečné a také již jsou s DPH.Vínka se prodávají v 6 láhvovém balení ( "Kde kolego žijete ? Kdyby alespoň ceny Vámi nabízených "vínek" odpovídaly balení, do jejichž odběrů nás tlačíte !" ), kromě našich ( "správně má být : námi !" ) vybraných sestav, které se nacházejí na konci našeho ceníku.Pokud se Vám naše nabídka velmi líbí ( "To si pište, že ne !" ) můžete se stát členy našeho klubu. Poplatek za vstup 500,- Kč ,ale máte okamžitou slevu 10 % na vína, po dobu členství v našem klubu.Tuto slevu nabízíme také firmám , bez vstupního poplatku ale s nutným odběrem 200 láhví za rok ( "Obchodní strategie a výhody členství v klubu této firmy mě fascinují !" ).Pro firemní záležitosti , je také možno vyrobit reklamní potisky na vína ( "Potisky na hrozny ? No teda ..." ) , nebo je také možno víno napsat na pohoštění, to už záleží na domluvě ("To by měli úředníci z berňáku radost, co ?" ).

Pokud si u nás nějaké víno objednáte ( "To nehrozí..." ), my Vám je doručíme do 10 nů , platba je dobírkou nebo převodem.Doufám že se Vám bude naše nabídka líbit a pokud si u nás budete chtít nějaké víno pořídit ,zde je kontakt na našeho zástupce:
Kostelenec Martin
mobil: +420 608 863 034
fax: +420 659 369 400
mail to: m.kostelenec@tiscali.cz
www.vinumcollegium.cz

Můžete také zaslat objednávku e-mailem kde uveďte jméno, příjmení, adresu, telefon, druhy vín s objednávkovým číslem a jejich počet, nezapomeňte že se dodávají v balení po šesti kusech, nebo kontaktujte přímo našeho zástupce. ( "Ne, nemám dál sílu vkládat připomínky za každou větu..." ).
Pokud by jste chtěli nejdříve vínka ochutnat, kontaktujte našeho zástupce a bude s Vámi sjednaná schůzka, u Vás nebo v sídle naší firmy .

******************************************
Závěr (od Pitrise) : neuvěřitelně neumětelsky formulovaná nabídka, hrubě podceňující adresáty. Zajímalo by mě, jaká bude odezva ? Už jen z tohoto textu čiší amatérismus 1.třídy. Možná máte ve své nabídce některá opravdu dobrá "vínka", ale neuvádíte, jak, kde a za jakých podmínek je skladujete, jaká je záruka vrácení peněz, cena za dopravné a jiné běžně uváděné podmínky internetem provozovaných nabídek - přečtěte si zákony ! Mám sice své cesty, jak se dostat k dobrým vínům, nicméně i tak po internetu občas něco koupím. Díky výše formulované nabídce je však tento případ pro mne nejen uzavřen, ale přímo uzamčen na 7 západů, bez ohledu na vlastní nabídku vín v příloze.
PS - zveřejňování všech adresátů je další známkou "obchodní vyzrálosti" subjektu...

A pokračování - když jsem takto okomentovaný dopis poslal zpět panu Kostelencovi, dostal jsem velice vulgární odpověď ve stylu, že jestli nemám co dělat a nerozumím tomu, ať jdu do .... a neotravuju slušné obchodníky. Dnes, po roce, se na web-stránky této firmy občas podívám, ale dobré vínka nenakupuju a raději už ty slušné obchodníky neotravuju.

Počet příspěvků v diskuzi: 1  Vložit/Zobrazit příspěvek
Počet zobrazení článku: 4348x
Průměrná známka po 0 hodnoceních: -
 1    2    3    4    5