O Víně

20.01.2005 Anax!en Aktivni: Ano Datum a cas publikace:

Několik nepříjemných zkušeností se zásilkou službou firmy Vindom

Dne 4. ledna 2005 jsem si na stránkách www.vindom.cz objednal 12 lahví vín. Jednalo se o mé oblíbené sladší vína a byl jsem docela rád, že je nemusím shánět po jednotlivých vinařstvích a složitě zkoumat, zda mi budou chutnat. Stránky jsou pěkně zpracované a podrobné údaje o vínech přehledně podány, což je jednak velice příjemné, ale i důležité. Z firmy Vindom mi volali v pátek 7. ledna s tím, že dvě vína nemají. Zákazníka to ovšem nemusí zajímat, když ho normálně v nabídce mají. Mrzelo mne tedy, že jejich aktualizace stránek pokulhává, protože už jsem se na objednaná vína docela těšil. Když jsem se jen tak mimoděk zeptal jestli to budou ještě ten pátek posílat, odpověděli že ano. Bylo mi divné, že by PPL jezdilo v sobotu a tak vyšlo najevo, že to jde normálně poštou. Ale při objednávce přez e-shop máte na výběr buď, pošta nebo PPL. Doručení pomocí PPL mne velice potěšilo, protože nemám rád, když se vína pohazují a skladují v teple 3-4 dny. Ale bohužel, přes PPL to prý neposílají, že mají špatné zkušenosti...? Toto se ovšem při objednávce nikde nedozvíte a také v obchodních podmínkách není žádné upozornění! Poprosil jsem teda o odeslání až následující pondělí, aby ty vína neležely přes víkend na poště. Milý pán na druhém konci mne ujistil, že to není problém. Ve středu jsem ovšem nic nedostal, takže volám na firmu, co se dějě a jeslti vína byla odeslána. Dostalo se mi ujištění, že vína odešla v úterý a že je vše v pořádku. Ale nebylo, vína přišla až další týden v pondělí 10. ledna, samořejmě co jsem nechtěl, tak se stalo = vína ležela celý víkend na poště. Z balíku jsem zjistil, že to poslali až ve ČTVRTEK! Takže nevím, jestli si ze mě dělají srandu, nebo tam mají takový chaos a nezvládají situaci, či lhaní zákazníkům je jejich obvyklá praxe.

Závěrem vybírám pár důležitých bodů:
1) Velice pěkně zpracované stránky, které ale nutně nemusí obsahovat pravdivé informace.
2) Ceny nejsou nijak přemrštěné a dokonce uvádí slevu 10 %.
3) Velice milý a vstřícný přístup k zákazníkovi přes telefon, ale vzájemné domluvy nedodržují.
4) V mém případě mínusy převážily plusy a já sosbně už si tam nic neobjednám.

Poznámka od J.: Pokud máte další podobné negativní zkušenosti, nebojte se a napište nám. Rádi upozorníme na podobné problémy, aby milovníci vína nenaletěli podobným praktikám.

Počet příspěvků v diskuzi: 0  Vložit/Zobrazit příspěvek
Počet zobrazení článku: 4541x
Průměrná známka po 0 hodnoceních: -
 1    2    3    4    5