O Víně

Diskuze: Blbá reklama aneb Jak (ne)nakupovat vína v Lidlu
Datum: 29-04-2024
  *
  *
*
3+2=  
* - povinné položky

Seznam příspěvků k diskuzi
Datum: 04.01.2013 17:30:01
Od: milasko
E-mail: mila.sko@seznam.cz

P: Je to fakt, že napodruhé se asi docela poučili a objednali toho více. A buď to přehnali nebo si případní zákazníci nakoupili už v první akci, protože jsem tam před pár dny byl a vypadalo to i u nás, že zájem byl menší. Nebylo sice už vše, ale pořád ještě poměrně dost. Takže ta závěrečná otázka sedí. Uvidíme.

Datum: 04.01.2013 17:27:56
Od: J.
E-mail: jaroslav.schwarz@ovine.cz

P.: Ano, vína jsou stále v prodeji za původní ceny. Určitě by nebylo špatné, kdyby ta vína byla v prodeji celý rok! Každé pondělí od 14. ledna vyjdou postupně 3 články, ve kterých se podívám na celkem 13 lahví z této akce! Velmi často jsem se po prozkoumání vína vrátil a koupil další lahve do archivu.

Datum: 04.01.2013 16:27:34
Od: P.
E-mail: komine@seznam.cz

Tak to vypadá, že se druhé kolo Lidlu poněkud zadrhlo... regály v podstatě plné i měsíc po, to asi nebyl záměr, nicméně by to mohli šoupnout do normálního regálu a mít to celoročně...?

Datum: 03.12.2012 18:25:36
Od: J.
E-mail: jaroslav.schwarz@ovine.cz

A je to tady znovu! Od pondělí 3.12.2012 nabízí Lidl 3 vína v dárkovém balení Grands Vins Médailles za 399,- Kč, viz http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/SID-8126502F-60713880/lidl_cz/hs.xsl/index_29123.htm a od čtvrtku 6.12.2012 nás opět Marek Vašut "láká" na exkluzivní francouzská vína (http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/SID-6C487F04-0EE62693/lidl_cz/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=29221). Tak co, jdete do toho?

Datum: 24.10.2012 22:14:27
Od: H.H.
E-mail: hanusovi1@seznam.cz

Tom: Naprostý souhlas. Naopak si myslím, že tahle akce Lidlu by mohla být světýlko na konci tunelu. A to si nevybavím, kdy jsem naposledy kupoval v českém Lidlu víno. Ty německé jsou přece jen někdy lepší. Před 14 dny jsem se stavil v Teublitz, kde pravidelně kupuji kozí sýr (zralý za 10 €/kg nemá u nás obdoby).
V regálku před kasou "Novinka v nabídce" Barolo za 7,77 €. No nekup to za ty peníze.

Datum: 22.10.2012 21:41:57
Od: Tom
E-mail: tominen19@seznam.cz

Již delší dobu sleduji tuhle diskuzi a vůbec to vše co se kolem akce Lidlu děje. Na rovinu se přiznám, že s Vašutem žádný problém nemám a naopak řekl bych, že patří mezi mé oblíbené české herce... Je mi jasné, že tímto přiznáním již pro mnohé intelektuály můj příspěvek bezcenný, možná, že se ale najdou lidi, kteří se s mým názorem ztotožní. Ale teď k akci, z posledních dvanácti měsíců jsem téměř devět musel "smrdět" v Německu a myslím si, že jsem měl možnost seznámit se dost dobře s nabídkou německých řetězců... Bylo spoustu zklamání a za hodně peněz stejně jako milá překvapení za lidovku... Akci Lidlu, po tom všem co jsem v Německu zažil, hodnotím kladně, i přesto, že jsem přišel v Novém Jičíně do Lidlu a našel úplně prázdný regál. Ceny mi nepřišly až tak zrůdné jak tady někteří píší a pranýřovat Lidl za to, že obecně ať již člověk přijde v ČR do jakéhokoliv řetězce, koupí to ve většině dráž a v horší kvalitě než "na západu" je asi trošku mimo tuhle diskuzi. Takže já se dokážu oprostit od nálepky Lidl je pro socky a klidně si tam pro pěkné víno v příští akci zajdu... To už na mě možná nějaké zbude ;-)

Datum: 19.10.2012 20:44:43
Od: Petr Vones
E-mail: petr.v@mujmail.cz

H.H: Opet nemohu souhlasit, zadne zastani si nezaslouzi :-) Prodat par vin v akci co trvala tyden mirne pod cenou neni zadne umeni, zvlaste kdyz (jak spravne pisete) se to vrati na trvale predrazenem zbozi prodavanem po cely rok.

Neexistuje prece duvod, aby v zemi, kde maji vsichni co se podileji na prodeji toho zbozi cca 4x nizsi platy, bylo vse trvale drazsi o desitky procent oproti Nemecku, Rakousku atd. (kvalitu nekterych potravin uz radeji vubec nesrovnavat). Tento stav trva bezmala deset let, zmena je akorat v tom, ze media ted o tom uz "smi" poslednich nekolik let psat.

Datum: 19.10.2012 16:18:09
Od: H.H.
E-mail: hanusovi1@seznam.cz

Chtěl bych se v tomto případě Lidlu zastat. Zahraniční vína nakupuji většinou v Německu, protože tady jsou o 30-100% dražší. V tomto případě jsem zjistil, že naopak v zahraničí jsou ceny většinou výš. (koupil jsem 9 vín mezi 150-250 Kč). Schválně se podívejte sem:http://vino-valihrach.cz/francouzska-vina/471-chateau-le-monteil-d-arsac.html#13506551748841&108
Do pátku jsem stačil 5 ochutnat a z toho jsem šel 4 dokoupit. 3 ještě byla, i když jsem je dobral. A to si myslím, že v Boleslavi špatnou kupní sílu nemáme.
Samozřejmě bych chtěl, aby vín bylo dost a akce trvala déle, ale bylo to v ČR poprvé. Nemohou znát reakci zákazníků a riskovat neprodejné zboží. Věřím, že pokud to zopakují, bude to již ve větší míře. Oni z toho mají zisk a určitě to budou chtít využít.

Datum: 19.10.2012 10:24:13
Od: Krakonos
E-mail: petr.krakonos@centrum.cz

Ono to s českým kupujícím a zvláště ve vínech bude neskutečně těžké. Jičín asi úspěch, tak 3/4 vyprodáno, Nová Paka ješte v neděli všechny lahve na svých místech, kupuji asi pouze já :o). Považuji to ale za cenově slušnou akci, pokud se někdo neoprostil od Vašuta, prostenalu a Lidlu, tak mu ta vína asi stejně chutnat nebudou.

Datum: 19.10.2012 00:24:39
Od: Petr Vones
E-mail: petr.v@mujmail.cz

Paul Kucera: Ono to je jednoduche. Kdyby podobna vina byla bezne dostupna cely rok, jako je tomu v civilizovanych zemich, tak k necemu takoveho nedoslo. Kdyz se tady z toho ale dela "milodar", tak to dopadne vzdy trapne. Stejne jako je trapnych vetsina zdejsich pobocek zahranicnich retezcu, staci videt co a za jake ceny prodavaji jinde.

Dokud ovsem nebude 99% lidi nakupovat naprosto vse nejmene cely rok v zahranici (coz chapu ze je prakticky nerealne), tak se to jiz nezmeni.

Datum: 18.10.2012 15:07:36
Od: Paul Kucera
E-mail: kucera@ectrade.cz

Ono to není jednoduché coby řetězec objednat přesný objem zboží, navíc pro časově omezenou akci. Navíc český spotřebitel je nevyzpytatelný - občas koupí, občas ne. Lídl investoval hodně do reklamy s Vašutem a ta zabrala - možná až příliš. Ale kdo to mohl vědět předem? Inu, Lidl může těšit důvěra spotřebitelů a teď musí doufat, že to příště zvládne lépe po stránce zásobovací.

Datum: 15.10.2012 15:34:42
Od: milasko
E-mail: mila.sko@seznam.cz

K článku musím přidat ještě jedno doplnění. Když jsem ho psal, nedalo mi to a napsal jsem (9.10.) připomínku i na hotline Lidlu, protože pokračování reklamy na zboží, které nebylo k dostání, mi přišlo nesrozumitelné. Okamžitě mi přišla automatická odpověď, že mi děkují, vše postupují příslušnému oddělení a odpověď dostanu v nejkratším možném termínu. Pak se dost dlouho nic nedělo a už jsem myslel, že další reakce nepřijde, nakonec ale 15.10. odpověď přišla a já ji uvádím celou, protože by to mohlo zajímat i ostatní:

*** reakce Lidlu ***
Vážený pane,
je nám velice líto a opravdu nás velice mrzí, že nebyl dostatek vín z naší akční nabídky "francouzská vína".
Tuto akci jsme v tomto rozsahu pro naše zákazníky připravovali poprvé. Předpokládali jsme, že plánovaná množství budou dostačující zájmu zákazníků. Bohužel poptávka a kupní síla se velice liší v jednotlivých regionech republiky a tím i zájem o tyto výrobky.
Zájem našich zákazníků předčil naše očekávání a na některých prodejnách došlo k vyprodání zboží. Bohužel akční zboží již nelze znovu doobjenávat. Vzhledem k velkému ohlasu a zájmu našich zákazníků budeme tuto akci do konce letošního roku ještě jednou opakovat.
Věříme, že plánovaná množství budou již dostačující a všichni naši zákazníci budou spokojeni a vyberou si z naší nabídky.
Do té doby si jistě vyberete z široké nabídky stálého sortimentu, anebo z jiných zajímavých tematických akcí.
S přátelským pozdravem
Jana Hrubá
Zákaznický servis - odd. nákup

Datum: 12.10.2012 18:55:06
Od: jbes
E-mail: jbes@seznam.cz

Josef: jestli tím "někdo" myslíte mě, tak já jsem byl v Pardubicích.

Datum: 11.10.2012 19:39:30
Od: Josef
E-mail: josef.prause@gmail.com

K večeru jsem byl v Lidlu v Ostravě a regály tam byly ne-prázdné, něco jsem koupil. Takže, když tady někdo podává zprávu o Lidlových regálech, měl by uvést, kde to byl.

Datum: 11.10.2012 18:36:09
Od: jbes
E-mail: jbes@seznam.cz

Musím potvrdit - regály v Lidlu prázdné, a to vedle propagačních letáků a reklam jsem ještě viděl několik bilboardů. Zřejmě tím sledují zvýšení návštěvnosti Lidlu, protože jinak by se to snad nemohlo ani vyplatit. Jen si nejsem jist, jestli spíš lidi nenaštvali.

Datum: 11.10.2012 15:15:58
Od: Petr K.
E-mail: petr.blackbird@seznam.cz

To JČ: Jsem si všimnul, že je to jen reklama. Jen jsem chtěl říct, že na mě účast Vašuta či někoho jinýho nedůvěryhodnýho, má spíš odrazující účinek. Zrovna nad těmi crémanty jsem váhal, jestli se tam mám jít podívat. Ale kdo ví, třeba to byla vína vhodná k zapíjení prostenalu.

Datum: 11.10.2012 12:43:05
Od: Petr
E-mail: pitris@ovine.cz

Lidl mi neleze pod kuzi od doby, kdy pred par lety pres noc zahadne zmizely zdrave stromy pred jednou nove oteviranou prodejnou - prekazely tam, ale mesto nevydalo povoleni je pokacet.
A taky proto, ze si jeste dobre pamatuju jejich reklamu, ze "LIDL je levný !" - a za málo peněz není NIKDY hodně muziky :-).
A pan Vašut ? Díky roky trvající reklamě na Radiu Beat jsem měl zato, že je marketingový ředitel firmy Štěpánek Auto v Praze... a vida, on je to zatím odborník na francouzská vína.
Takže - na mně Lídl nevydělá.

Datum: 11.10.2012 11:05:50
Od: J.Č. / Jižní svah
E-mail: cerovsky@jcsoft.cz

Petr K.: je to jen reklama :) Ale Vašut umí francouzsky a snad tam nějakou dobu i žil, tak možná tuší co propaguje :o)))

Jinak jsem si k tématu taky dovolil zápisek: http://www.jizni-svah.cz/2012/10/kvalita-za-nizkou-cenu-z-lidlu.html :-)

Datum: 11.10.2012 10:08:37
Od: J.
E-mail: jaroslav.schwarz@ovine.cz

Bohužel jsem od tohoto týdne mimo dosah Lidlu, ale když jsem si prošel nabídku v akčním katalogu, tak bych určitě vyzkoušel oba Crémanty na straně 9 a kozí sýry.

Datum: 11.10.2012 10:01:54
Od: Petr K.
E-mail: petr.blackbird@seznam.cz

Vašut je prodejná děva, která propaguje každého, kdo mu zaplatí. Tři stanice tramvaje dál od Lidlu visí plakát, kde Vašut propaguje kasino. Celá reklama působí dojmem, že se zase nějaký profláknutý obličej ustanovil znalcem vín. Kdyby místo vína prodávali chlazenou moč a zaplatili mu, tak bude taky z reklamy vykřikovat, jak je to zdravý prospěšný a výborně to chutná...

Datum: 11.10.2012 08:37:17
Od: Lukáš
E-mail: luk.pan@seznam.cz

Tak v Krnově mám zase zcela opačnou zkušenost. I po třech dnech akce jsou regály stále plné... :-)

Datum: 11.10.2012 08:34:25
Od: p.j.
E-mail: pjelen@barrandov.cz

No, jasně, tuhle akci jsem nechal plavat, ale hlídám si akci Francouzský týden, kde jdu po cidrech, salámku s vlašskými ořechy, kozím sýru a čokoládové pěně. Musím jít v pondělí, ne moc brzo, to ještě nemají vybalené, ale ani ne moc pozdě. optimum je jedenáctá dopoledne. Ve čtyři odpoledne je toho půlka a druhý den paběrky. Tak to je, no. Chytrá lákačka, kvůli které do Lidlu přijdou lidi navíc, sice si neodnesou zrovna to, co chtěli, no ale když už jsem tady, vemu sapoň... :-)

Datum: 11.10.2012 07:32:48
Od: J.
E-mail: jaroslav.schwarz@ovine.cz

Od včerejška běží na otevřené skupině ovine.cz pod LinkedIn diskuze včetně ankety o této akci Lidlu.
Zapojit se můžete zde: http://www.linkedin.com/groups/ovinecz-4583699/about